Tien tips voor groei met slimme investeringen
10 ondernemerstips voor groei met slimme investeringen. Ze komen uit mijn gesprekken met Rotterdamse ondernemers. Lees verder
Tien tips voor groei met slimme investeringen
10 ondernemerstips voor groei met slimme investeringen. Ze komen uit mijn gesprekken met Rotterdamse ondernemers. Lees verder
Interessante groeiblogs? Schrijf je dan in voor volgende b(v)logs.
Groei volgens Roel Pot
Groei volgens Roel Pot, eigenaar van Ech wel en EchwelRotterdams.nl. Lees verder
Groei volgens Roel Pot
Groei volgens Roel Pot, eigenaar van Ech wel en EchwelRotterdams.nl. Lees verder
Groei volgens Theo van der Velden
Groei volgens Theo van der Velden, directeur en eigenaar van Licht NL. Lees verder
Groei volgens Theo van der Velden
Groei volgens Theo van der Velden, directeur en eigenaar van Licht NL. Lees verder
Tien tips voor gratis groei
In acht jaar Merkenkwekerij tijd haalde ik tips voor gratis groei op bij mede-ondernemers. Lees verder
Tien tips voor gratis groei
In acht jaar Merkenkwekerij tijd haalde ik tips voor gratis groei op bij mede-ondernemers. Lees verder
Vraag de tuinman op bezoek
Durf advies te vragen. Behoor jij tot die ondernemers die denken dat ze alles zelf moeten doen? Dan kun je iets leren van ondernemers die snel groeien. Lees verder
Vraag de tuinman op bezoek
Durf advies te vragen. Behoor jij tot die ondernemers die denken dat ze alles zelf moeten doen? Dan kun je iets leren van ondernemers die snel groeien. Lees verder
Creëer een vruchtbare bodem
Continuïteit in je bedrijf is super belangrijk en dat betekent op regelmatige basis nieuwe klanten en opdrachten binnenhalen. Hoe doe je dat? Lees verder
Creëer een vruchtbare bodem
Continuïteit in je bedrijf is super belangrijk en dat betekent op regelmatige basis nieuwe klanten en opdrachten binnenhalen. Hoe doe je dat? Lees verder
Speel meer in op de emotie van je klant
Een gevarieerd bloemenperk trekt de meeste bijen. Speel in op de emotie van je klant en niet alleen op het zakelijk verstand. Lees verder
Speel meer in op de emotie van je klant
Een gevarieerd bloemenperk trekt de meeste bijen. Speel in op de emotie van je klant en niet alleen op het zakelijk verstand. Lees verder
Gras groeit niet harder wanneer je eraan trekt
Neem je medewerkers tijdig mee in je visie. Ofwel hoe zorg je dat je personeel net zo gemotiveerd is als jij? Lees verder
Gras groeit niet harder wanneer je eraan trekt
Neem je medewerkers tijdig mee in je visie. Ofwel hoe zorg je dat je personeel net zo gemotiveerd is als jij? Lees verder
Ga niet voor groener gras
Ga niet voor groener gras, kies je eigen kleur. Durf af te wijken van de rest van jouw branche en zoek je eigen kernwaarden. Lees verder
Ga niet voor groener gras
Ga niet voor groener gras, kies je eigen kleur. Durf af te wijken van de rest van jouw branche en zoek je eigen kernwaarden. Lees verder
Wat heb ik dan met Rotjeknor?
Zo'n vijftien jaar geleden werkte ik in Amsterdam. Ik kreeg toen elke dag de vraag waarom ik in Rotterdam woonde. Die laatste vraag krijg ik niet meer. Lees verder
Wat heb ik dan met Rotjeknor?
Zo'n vijftien jaar geleden werkte ik in Amsterdam. Ik kreeg toen elke dag de vraag waarom ik in Rotterdam woonde. Die laatste vraag krijg ik niet meer. Lees verder
Zo kweek je een sterk merk
Heb jij de juiste stappen gezet om een sterk merk te kweken? Wil jij weten welke merkpotentie er verborgen zit in je organisatie-activiteiten? Lees verder
Zo kweek je een sterk merk
Heb jij de juiste stappen gezet om een sterk merk te kweken? Wil jij weten welke merkpotentie er verborgen zit in je organisatie-activiteiten? Lees verder
Buiten winnen is binnen beginnen
"Buiten winnen is binnen beginnen". Hebben jullie een idee wat ik hiermee bedoel? Lees verder over het belang van missie en visie in activiteiten uitwerken. Lees verder
Buiten winnen is binnen beginnen
"Buiten winnen is binnen beginnen". Hebben jullie een idee wat ik hiermee bedoel? Lees verder over het belang van missie en visie in activiteiten uitwerken. Lees verder
Welke zakelijke oogst wil jij volgend jaar?
Heb jij al een zakelijke oogstplan voor volgend jaar? Of ben je daar nog niet aan toegekomen? Lees dan deze drie goede redenen om dat alsnog te doen. Lees verder
Welke zakelijke oogst wil jij volgend jaar?
Heb jij al een zakelijke oogstplan voor volgend jaar? Of ben je daar nog niet aan toegekomen? Lees dan deze drie goede redenen om dat alsnog te doen. Lees verder
Groei volgens Edwin Veekens
De Merkenkwekerij sprak Rotterdamse ondernemers over het onderwerp "groei". Zo ook met Edwin Veekens, directeur van Veenman+ en mede-oprichter Gers!. Lees verder
Groei volgens Edwin Veekens
De Merkenkwekerij sprak Rotterdamse ondernemers over het onderwerp "groei". Zo ook met Edwin Veekens, directeur van Veenman+ en mede-oprichter Gers!. Lees verder
10 ondernemerstips voor gratis groei
Lees 10 ondernemerstips voor groeien zonder financiële investering. Afkomstig uit mijn gesprekken met Rotterdamse ondernemers. Lees verder
10 ondernemerstips voor gratis groei
Lees 10 ondernemerstips voor groeien zonder financiële investering. Afkomstig uit mijn gesprekken met Rotterdamse ondernemers. Lees verder